poniedziałek, 31 maja 2010

Uwielbiam książki kucharskie

I kupuję je namiętnie, zwłaszcza jeśli zawierają piękne zdjęcia. I nic to że czasem przepisy są z kosmosu.. muszle świętego Jakuba, trufle, ryby których nazw nie umiem nawet powtórzyć albo mięsko z królika są przecież dla niektórych strawą powszednią.. Przynajmniej tak sobie wmawiam.
Ostatnio w księgarni trafiłam na przeceny, i między innymi w ręce wpadły mi malutkie książki kucharskie o fantastycznych tytułach - 'Książka kucharska dla dziewczyn które niewiele nauczyły się w domu', 'Pomocy! Osiem Osób na Obiedzie, a ja Niewiele Wiem o Gotowaniu...' czy 'Książka Kucharska dla Facetów, Którzy Chcą Zaimponować Swoim Dziewczynom' urzekły mnie bardzo. No i 'Spróbuj i wyjdź za mnie'! Piękne zdjęcia i sensowne składniki.. Wydawnictwo mwk.
(oczywiście cena książeczek - 5zł sztuka też była zachęcająca;)) W serii jest ich chyba sześć tomów, z czego nie kupiłam tej o chińszczyźnie - jakoś nie umiem się przekonać do słodko-kwaśnych smaków.

W każdym razie wypróbowałam od razu jeden z przepisów - zupę krem z pieczarek z przypiekaną szynką.. (pochwalę się jak zrobię powtórkę bo nie zdążyłam sfotografować nawet, tak szybko zniknęła!)
...mniam!


(może nie zapomnę poprawić zdjęcia na jakieś lepsze.. )

2 komentarze:

  1. zapowiada się ciekawie i pysznie :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo interesujące pozycję :) też poluję na takie ciekawostki

    OdpowiedzUsuń